Loader

       Firma ZPUH "MINI-ZAP" sp. j. powstała ma początku lat 90 w drodze prywatyzacji jako spółka, która została wydzielona ze struktur Zakładów Automatyki Przemysłowej ZAP S.A. Ostrów Wlkp. Działa łącznie z powstałą później firmą MINI-ZAP1 s.c. jako dystrybutor wyrobów automatyki przemysłowej Mini-zap.Doświadczona kadra pracowników wspierana zapleczem produkcyjnym zapewnia obsługę na najwyższym poziomie każdego odbiorcy naszych urządzeń.

Doradztwo techniczne

Ze względu na posiadane doświadczenie w branży elementów automatyki, służymy radą przy doborze w/w urządzeń pod względem ich parametrów technicznych, wykonań materiałowych i zastosowań obiektowych.

System jakości

Aktualnie w firmie MINI-ZAP obowiązuje i stosowany jest System Zarządzania Jakością zgodny z normą ISO 9001:2008. Nr rejestracyjny certyfikatu – 12 100 28527 TMS. Stosowanie Systemu Zarządzania Jakością zapewnia dostawy do naszych klientów wyrobów bez wad, od kwalifikowanych dostawców. Wyroby zaopatrywane są w deklaracje zgodności z odpowiednimi normami oraz atesty materiałowe.

Gwarancje

36 miesięcznej gwarancji
na produkowane zawory typu MES i naczynia MAS

12 miesięcznej gwarancji
na produkowany osprzęt – na prośbę klienta załączamy atesty materiałowe

maksymalnego uzyskanego okresu gwarancji na wyroby innych firm

Polityka jakości

Działalność Z.P.U.H MINI-ZAP sp. j. obejmuje produkcję i sprzedaż elementów przyłączy do montażu i serwisu automatyki.

Nadrzędnym celem firmy jest spełnienie wymagań i oczekiwań klientów dla maksymalizowania zysków przedsiębiorstwa. Oferowanie wysokiej jakości wyrobów oraz świadczenie profesjonalnej obsługi zarówno klientom indywidualnym jak i instytucjonalnym ma przyczynić się do systematycznego zwiększania się ilości zadowolonych ze współpracy odbiorców.

 

Polityka jakości jest realizowana w naszej firmie poprzez:

  • systematyczne monitorowanie potrzeb i oczekiwań klientów oraz badanie ich zadowolenia z oferowanych wyrobów oraz poziomu świadczonych usług,
  • uczestniczenie wszystkich pracowników w procesie ciągłe doskonalenie funkcjonujących procesów,
  • usprawnienie wdrożonego i funkcjonującego Systemu Zarządzania Jakością,
  • partnerską współpracę z dostawcami,
  • przestrzeganie unormowań prawnych i obowiązujących w branży przepisów,
  • podnoszenie kwalifikacji pracowników.